CanalDigitaal

Smartcard activeren

  • Let op! Bent u al langer klant van CanalDigitaal en heeft u last van beelduitval? Dan heeft u wellicht het maandelijkse heractivatiesignaal gemist. Ga naar de pagina met de heractivatiefunctie om snel weer beeld te krijgen. Maak geen gebruik van onderstaande functie.

    Direct na registratie krijgt uw smartcard een activatiesignaal. Geen signaal ontvangen? Plaats dan de card correct in de satellietontvanger en stem af op SBS6.

    Er zijn 3 manieren om alsnog te activeren:

    1. online: vul uw kaartnummer in.
    1. bellen: bel onze activatielijn op 035 6 477 477 (normaal tarief) en binnen 60 minuten heeft u beeld.
    2. sms: stuur alleen uw smartcardnummer (zonder spaties of puntjes) naar 06 44 300 300 (normaal tarief) en binnen 60 minuten heeft u weer beeld. U ontvangt hierna geen bevestiging of overige berichten via sms.


    Smartcard Irdeto 2a    Smartcard Irdeto 2b

    Deze smartcards ( type: Irdeto) kunt u niet meer activeren.
    Ga naar smartcard omruilen voor meer informatie en een vervangingsaanbod.

    Controle
    Een nieuw activatiesignaal biedt geen uitkomst wanneer er een probleem is met (de uitrichting van) uw ontvangstinstallatie. Controleer daarom eerst of u beeld ontvangt op de vrij te ontvangen zender BVN. Geen beeld op BVN? Controleer eerst uw ontvangstinstallatie en richt uw schotel opnieuw uit. Kijk bij onze Veelgestelde Vragen voor de oplossingen voor de meest voorkomende storingen.

CanalDigitaal® is een merk gebruikt door M7 Group S.A. | Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg | 

R.C.S. Luxembourg : B 148.073 | Vestigingsvergunning n° 00143760/1 | Algemene voorwaarden | Privacy & Disclaimer | Over ons