CanalDigitaal

Smartcard heractiveren

  • Iedere maand ontvangt u automatisch een heractivatiesignaal om uw kijkrechten actueel te houden. Signaal gemist? Dan krijgt u de melding 'u heeft geen rechten voor deze zender' op alle zenders.

    Heractiveer uw smartcard hieronder door uw type smartcard te kiezen en het smartcardnummer in te vullen. Zorg ervoor dat uw smartcard op de juiste wijze in uw ontvanger geplaatst is voordat u een heractivatiesignaal aanvraagt. Zorg er ook voor dat uw satellietontvanger aan staat op SBS6 of SBS6 HD en wissel ondertussen niet van zender. Binnen een half uur zijn uw kijkrechten ververst.

    Er zijn 3 manieren om te heractiveren:

    • online: vul uw kaartnummer in
    1. bellen: bel onze heractivatielijn op 035 6 477 477 (normaal tarief) en binnen 30 minuten heeft u beeld.
    2. sms: stuur uw smartcardnummer zonder spaties naar 06 44 300 300 (normaal tarief) en u hebt direct beeld. U ontvangt hierna geen bevestiging of overige berichten via sms.


    Smartcard Irdeto 2a    Smartcard Irdeto 2b

    Deze smartcards ( type: Irdeto) kunt u niet meer activeren.
    Ga naar smartcard omruilen voor meer informatie en een vervangingsaanbod.

    Heractivatie niet gelukt?

    Een nieuw heractivatiesignaal biedt geen uitkomst wanneer er een probleem is met (de uitrichting van) uw ontvangstinstallatie. Controleer daarom eerst of u beeld ontvangt op de zender ‘Info & Nieuws’ (kanaal 14). Geen beeld op ‘Info & Nieuws’? Controleer dan eerst uw ontvangstinstallatie en richt uw schotel opnieuw uit voordat u opnieuw een heractivatiesignaal aanvraagt. 

    Bekijk onze 'Veelgestelde vragen' voor oplossingen bij ontvangstproblemen.

CanalDigitaal® is een merk gebruikt door M7 Group S.A. | Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg | 

R.C.S. Luxembourg : B 148.073 | Vestigingsvergunning n° 00143760/1 | Algemene voorwaarden | Privacy & Disclaimer | Over ons