CanalDigitaal opzeggen

  • Opzeggen bij CanalDigitaal kan om allerlei redenen. Je gaat bijvoorbeeld verhuizen naar een huis waar je geen schotel kunt ophangen, of je wilt gewoon overstappen naar een andere provider.

    Verhuizing
    Ga je verhuizen? Wist je dan dat je je schotel door ons kunt laten meeverhuizen? Als je hardware inmiddels verouderd is krijg je vaak ook een mooie aanbieding voor nieuwe hardware! Kijk bij onze verhuisservice voor meer informatie. Mag je in je nieuwe huis geen schotel ophangen? Wist je dat je huisbaas of VVE je officieel helemaal niet mag verbieden een schotel te plaatsen? Kijk hier voor meer informatie over een schotelverbod. Natuurlijk kan het zijn dat je alsnog liever opzegt dan je schotel mee te verhuizen. Kijk dan onderaan deze pagina voor informatie over het opzeggen van je CanalDigitaal abonnement.

    Overstappen naar een andere provider
    Ben je niet tevreden over de producten van CanalDigitaal? Dat is jammer! Wist je dat je bij CanalDigitaal volgens de Consumentenbond geniet van de beste beeldkwaliteit en de minste storingen van alle tv-providers? Natuurlijk kun je gewoon niet tevreden zijn, of bijvoorbeeld vinden dat je teveel betaalt. Bel ons dan voordat je iets nieuws afsluit. Onze aanbiedingen voor bestaande klanten zijn namelijk scherper dan de aanbiedingen bij welke andere aanbieder dan ook.

    Hoe zeg ik mijn CanalDigitaal abonnement op?
    Je abonnement bij CanalDigitaal kun je opzeggen door telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit doe je door op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 21:00 te bellen naar 0900-9323 (€ 1 per gesprek). Op zaterdag is de Klantenservice ook bereikbaar, van 9:00 tot 17:30. Let op: houd bij het bellen je smartcardnummer bij de hand.

CanalDigitaal® is een merk gebruikt door M7 Group S.A. | Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg | 

R.C.S. Luxembourg : B 148.073 | Vestigingsvergunning n° 00143760/1 | Algemene voorwaarden | Privacy & Disclaimer | Over ons