Canal Digitaal TV Thuis vergelijken

Naast het Riant- en het Rijk-pakket bieden we nog meer zenderpakketten. Bekijk het hele aanbod. Je kan je instappakket altijd uitbreiden met een van onze extra film- of sport-pakketten.

Canal Digitaal
Joyne
Riant
356 reviews
Rijk
356 reviews
Joyne basis
0 reviews
TV en Radio zenders
Zenders
49
Vrij te ontvangen
400+
400+
400+
Nederlandse zenders
Kinderzenders
5
9
1
Regionale zenders
10
10
2**
ESPN
ESPN
ESPN, ESPN2, ESPN3
Eurosport/Discovery
Erotiek
Nederlandse radiozenders
22
22
10
Interactiviteit
TV App
TV kijken via internet
TV Gemist
Begin gemist
Gratis Canal+ series On Demand
Klantenservice
Dealers
Website
Telefoon
Satelliet en ontvangst
Gebruikte satelliet
Astra 3
Astra 3
Eutelsat
Footprint
Europa (++)
Europa (++)
Europa (+++)
Kosten
Prijs per maand
€ 19,95
€ 24,95
€ 22,00
(Bij een 24 maanden abonnement)
Eenmalige kosten
€ 30,00
€ 30,00
€ 30,00

* Bron: Joyne.nl (24-3-2021)
** Beperkte wisselende zendtijd van 13 zenders op 2

Tv op vakantie vergelijken

Naast het Op Vakantie Basis- en het Op Vakantie Flex 3-pakket bieden we nog meer zenderpakketten. Bekijk het hele aanbod.

Canal Digitaal
Joyne
Canal Digitaal
Joyne
Op Vakantie Basis
6 maanden
Joyne Travel Lite
6 maanden
Op Vakantie
Flex 3
3 maanden
Joyne
Basis
3 maanden
TV en Radio zenders
Zenders
20
47
Vrij te ontvangen
400+
400+
400+
400+
Nederlandse zenders
Kinderzenders
5
5
1
Regionale zenders
10
2**
10
2**
ESPN
ESPN
ESPN, ESPN2, ESPN3
Eurosport/Discovery
Erotiek
Nederlandse radiozenders
22
12
22
12
Interactiviteit
TV App
TV App
TV Gemist
Begin gemist
Klantenservice
Dealers
Website
Telefoon
Satelliet en ontvangst
Gebruikte satelliet
Astra 3
Eutelsat
Astra 3
Eutelsat
Footprint
Europa (++)
Europa (+++)
Europa (++)
Europa (+++)
Kosten en voordeel
Prijs per maand
€ 15,95
€ 15,00
€ 25,00
€ 30,00
Afrekenmethode
maandelijkse incasso (6x p.j.)
Prepaid
Prepaid
Prepaid
Prijs p/m bij pre-paid van 6 maanden
-
-
€ 20,00
€ 25,00
Eenmalige kosten
€ 30,00
€ 30,00
€ 30,00
€ 30,00
Actie
1e maand gratis
-
1e maand gratis
-

* Bron: Joyne.nl (24-3-2021)
** Beperkte wisselende zendtijd van 13 zenders op 2

Wil je meer informatie over de zenders, interactieve mogelijkheden en ontvangst?
Ga dan naar www.canaldigitaal.nl/vergelijken/joyne/

SEO image attr here

Overstappen

Voor vragen verwijzen wij je naar onze klantenservice. Dat kan het makkelijkst via chat. Spreek je liever direct met ons, wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 9.00 uur tot en met 21.00 uur bereikbaar op 088-003 85 55. Bel je vanuit het buitenland? Geen probleem! Bel ons dan op het nummer 0031 88 003 85 55.

Belangrijk: Houd je CAM-ID bij de hand, die vind je in je e-mail. Zo kunnen we je sneller helpen en het persoonlijke aanbod activeren.

Ook kun je terecht voor vragen en een speciaal aanbod bij een van onze partners. Neem je CAM-ID mee zodat je als voormalig Joyne-klant geïdentificeerd kan worden.

Heb je nog vragen?

  1. Ik ben vroeger klant geweest van Canal Digitaal. Kan ik mijn oude hardware van Canal Digitaal nog gebruiken? Jazeker, dat kan. Je kan de meeste hardware van Canal Digitaal gewoon weer gebruiken en heractiveren. Om dit in orde te maken kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
  2. Ik heb een CI+ Module van Joyne, kan ik deze hardware blijven gebruiken bij Canal Digitaal? Nee, dat is niet mogelijk. Om gebruik te maken van Canal Digitaal dien je gebruik te maken van een ontvanger of CAM module van Canal Digitaal. Je kan daarvoor gebruik maken van ons speciale aanbod.
  3. Welke schotelgrootte heb ik nodig voor goed ontvangst van Canal Digitaal? Canal Digitaal is bijna in heel Europa goed te ontvangen met een schotel van 60 cm. Alleen aan de buitengrenzen kan het televisiebereik wat minder krachtig zijn. Dan heb je een grotere schotel nodig. Lees hier meer over ontvangst in het buitenland.
  4. Ik heb een prepaid Joyne Basis of Joyne Travel Lite abonnement aangeschaft, wat gebeurt er met mijn kijktegoed? Met het faillissement van Joyne zijn alle reeds betaalde kijktegoeden komen te vervallen. Voor een verzoek tot teruggave van vooruitbetaalde kijktegoeden adviseren we je om je te wenden tot de curator. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van deze standaardbrief van het Juridisch Loket.
  5. Ik heb hardware of prepaid-maanden gekocht bij Joyne. Kan ik aanspraak maken op een teruggave van deze gemaakte kosten? Wij kunnen je hier niet bij helpen, maar wij adviseren je om je te wenden tot de curator voor het verzoek tot teruggave van gemaakte kosten. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van deze standaardbrief van het Juridisch Loket.
  6. Ik heb geen beeld meer op mijn Joyne-abonnement, terwijl ik wel een abonnement of prepaid-maanden had. Kunnen jullie mijn beeld weer activeren? Helaas kunnen we je hier niet bij helpen, met het faillissement van Joyne is alle toegang tot de systemen van Joyne afgesloten. Wij kunnen je daarom helaas niet voorzien van televisie. Om weer televisie te kijken adviseren we je om over te stappen naar Canal Digitaal. Je kan daarvoor gebruik maken van ons speciale aanbod.
  7. Ik zou graag Ziggo Sport willen toevoegen aan mijn abonnement, kan dat? Je kan Ziggo Sport toevoegen aan een Riant, Rijk of Royaal abonnement. Het is helaas niet mogelijk om Ziggo Sport toe te voegen aan een Op Vakantie Flex of Op Vakantie Basis abonnement.