Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren binnen bedenktermijn

Heb je via de webshop of via de klantenservice een nieuwe ontvanger, LNB of andere hardware besteld? Dan kun je je bestelling binnen 14 kalenderdagen alsnog retoursturen. De kosten die je betaald hebt, of die in rekening gebracht zijn worden dan binnen twee weken gecrediteerd en/of teruggestort.

Je kunt je bestelling binnen de bedenktermijn retourneren door de volgende stappen te volgen.

  1. Download hier het "retourformulier bedenktermijn" of op onze pagina met downloads
  2. Vul het formulier in en print het uit
  3. Stuur het formulier en het pakket met accessoires en in originele verpakking naar het retouradres op het formulier

De kosten voor de apparatuur worden binnen 14 dagen gecrediteerd of teruggestort. Hoe dit verder in zijn werk gaat is afhankelijk van de manier waarop je het product besteld hebt.

Besteld via de klantenserviceHet aankoopbedrag wordt gecrediteerd. Is het bedrag al geïncasseerd? Dan wordt dit verrekend met de opvolgende nota's.
Besteld via de webshopHet aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op je rekening.

Opmerking: Bij het afgeven van je retourzending ontvang je van van PostNL een verzendbewijs met een "Track & Trace-nummer", bewaar dit nummer goed.

Defecten

Merk je dat je ontvanger niet meer functioneert zoals je gewend bent, of ervaar je een probleem dat je niet zelf hebt kunnen oplossen? Raadpleeg dan de pagina "Problemen oplossen met TV" voor de veelgestelde vragen.

Problemen oplossen met TV

Is het probleem niet opgelost en vermoed je dat je ontvanger defect is? Neem dan contact op met de klantenservice. Onze mederwerkers staan je graag te woord van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 21.00u.

Opmerking: Stuur a.u.b. geen defecten op eigen initiatief retour maar overleg dit met een van onze medewerkers.