TV op Vakantie Flex

TV op Vakantie Basis

Met het TV op Vakantie Basis pakket geniet je tussen 21 maart en 21 september van de beste zenders in HD. In het grootste gedeelte van West-Europa ontvang je, behalve alle zenders uit je tv-abonnement, ook nog een uitgebreide selectie via de Canal Digitaal TV app.

Bestel je Op Vakantie Basis pakket via de website en ontdek dit seizoen nog iets bijzonders!

nu bestellen

TV op Vakantie Flex 3 en 6

Met de Op Vakantie Flex abonnementen van Canal Digitaal beschik je over een flexibel tv-abonemenent. Afhankelijk van het pakket dat je kiest kun je zelf 3 of 6 maanden inplannen via je Mijn Canal Digitaal account. Handig voor als je van tevoren niet weet wanneer je erop trekt, of als je op het laatste moment nog beslist om op vakantie te gaan. Bestel je Op Vakantie Flex abonnement op de volgende pagina:

Op vakantie flex

Veelgestelde vragen

  1. Hoe geef ik de vakantiemaanden van Op Vakantie Flex 3 en 6 op? Je kunt je vakantiemaanden inplannen via je Mijn Canal Digitaal account:

    • Maak een Mijn Canal Digitaal account aan op: /mijn-canaldigitaal.
    • Klik op de knop "Abonnement".
    • Klik op de knop "Plan je Flex".
    • Selecteer voor de beschikbare maanden een startdatum, er wordt automatisch één maand ingepland.
  2. Wat is TV op Vakantie Flex? Met TV op Vakantie Flex beschik je over een TV-abonnement dat je zelf kunt inplannen. Zo ben je niet afhankelijk van een vaste periode waarin je abonnement aan staat maar kun je zelf de maanden kiezen waarin je beeld hebt.
  3. Hoe kan ik TV op Vakantie Flex bestellen? Je kunt een abonnement (met of zonder de benodigde apparatuur) bestellen via onze website. Nu bestellen
  4. Kan ik met TV op Vakantie Flex ook gebruik maken van de Canal Digitaal TV App? Ja, vanaf het moment dat je ingeplande maand is ingegaan heb je toegang tot de Canal Digitaal TV App. Als je kijkmaand voorbij is verloopt ook de toegang tot de app.

  5. Ik heb al een abonnement, kan ik dit omzetten naar TV op Vakantie Flex? Ja, dit kan als je contractperiode is afgelopen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. We staan je graag te woord van maandag t/m zaterdag van 09.0u0 tot 21.00u.
  6. Hoe lang is mijn tegoed geldig? Je tegoed is 12 maanden geldig na het moment dat je de eerste maand hebt ingepland.
  7. Wat gebeurt er met mijn tegoed als ik deze niet binnen de termijn verbruik? Deze vervallen na 12 maanden, er is geen restitutie mogelijk.
  8. Kan ik extra maanden bijkopen? Ja, natuurlijk! Via het tabblad ‘abonnement’ kan je 3 of 6 vakantiemaanden bijkopen, deze reken je direct af en kun je gelijk inplannen. Voor deze nieuwe maanden geldt ook dat je tegoed 12 maanden geldig is. Wanneer je extra maanden bijkoopt hoef je geen registratiekosten te betalen.
  9. Moeten de kijk-maanden aaneengesloten zijn? Nee, je hebt alle vrijheid om je maanden te selecteren. Je kan kiezen uit elke maand die jij wenst. Alle keuzevrijheid dus. Of je nu in Mei, Augustus en Januari op vakantie gaat, jij bepaalt.
  10. Kan ik mijn maanden verzetten? Ja, dit kan zeker. Je kan tot 1 dag voordat de geselecteerde maand ingegaan is wijzigen.
  11. Kan ik na mijn Op Vakantie Flex 6 of 3 maanden het Op Vakantie Basis afsluiten? Ja, je Op Vakantie Flex abonnement kan je altijd aanpassen naar een ander abonnement via het tabblad ‘abonnement’ in je persoonlijke omgeving. Let wel op dat je je eventuele ingeplande maanden kwijtraakt.
  12. Hoe geef ik mijn vakantiemaanden van Op Vakantie Flex 3 en 6 op? Je kunt je maanden inplannen gemakkelijk inplannen via de kalender in je Mijn Canal Digitaal-account. De kalender vult automatisch 30 dagen aansluitend in. Wil je alvast je volgende vakantiemaand inplannen? Ook dat kan. Selecteer dan ook daarvoor weer de juiste begindatum. Je kan dit wijzigen tot maximaal 1 dag voordat je periode ingaat.
  13. Hoe snel kan ik tv-kijken na het inplannen van de vakantiemaanden? Je kunt een dag van tevoren een periode inplannen. Op de eerste dag van je ingeplande periode kun je direct tv kijken.
  14. Kan ik kiezen uit aanvullende abonnementen met nog meer zenders? Nee, helaas is dit niet mogelijk.
  15. De kijkperiode is ingegaan maar ik heb nog geen beeld. Wat kan ik doen? Als je nog geen beeld hebt kun je de smartcard heractiveren.
  16. Hoe zit dat met geoblocking en televisiekijken in het buitenland? Vanaf 1 april 2018 kunnen alle Canal Digitaal-klanten met onze TV App, ontvanger en live tv web in alle EU-landen televisiekijken. Dit kan via wifi, 3G en 4G. Het zogenaamde geoblock wordt dan opgeheven. Let op: er zijn enkele voorwaarden gesteld waaraan voldaan moet worden. De diensten mogen alleen gebruikt worden in EU-landen en de klant moet geregistreerd zijn op een Nederlands adres en een bankrekeningnummer in Nederland hebben.