Mijn Canal Digitaal

Gegevens wijzigen

Wanneer je inlogt op Canal Digitaal wordt standaard het scherm 'Mijn profiel' getoond. Klik op de knop 'wijzigen' onder het kopje 'Mijn gegevens'om je gegevens te wijzigen. Gegevens die je kunt wijzigen in je Mijn Canal Digitaal:

  • E-mailadres wijzigen
  • Telefoonnummer wijzigen
  • Adres wijzigen
  • Bankrekeningnummer wijzigen

Tenaamstelling wijzgen

In je Mijn Canal Digitaal kun je je tenaamstelling helaas niet wijzigen. Maak hiervoor gebruik van het smartcard overnameformulier. Meer informatie over het overnemen van een smartcard vind je hier

Wachtwoord wijzigen

Klik op de knop 'wijzigen' onder het kopje 'Mijn wachtwoord' om je wachtwoord te wijzigen.

Vul je eenmaal je huidige, en tweemaal je nieuwe wachtwoord* in. Klik vervolgens op 'Opslaan'. Je wachtwoord is nu gewijzigd.

*Je wachtwoord moet minimaal 8 karakters, tenminste één cijfer, één hoofdletter en één speciaal teken bevatten.

Je nota's inzien

Onder het kopje 'Nota' kun je je openstaande en eerdere nota's zien.

Belangrijke opmerking: Bekijk en/of bewaar je nota's regelmatig, we bewaren ze 12 maanden voor je.

Je contract bekijken

Onder het kopje 'Contract' zie je je huidige smarcards en bijbehorende producten.

Extra kaart registreren

Heb je een nieuwe ontvanger, module of smartcard voor een extra kijkpunt aangeschaft? Dan moet je deze registreren voordat je beeld kunt krijgen.

Onder het kopje 'Extra kaart registreren' selecteer je het hoofdpakket waar je je extra kaart aan wilt koppelen. Voer vervolgens het nummer van de extra kaart in en klik op 'Valideren'.

Smartcard heractiveren

Heb je je smartcard/ontvanger/module langere tijd niet gebruikt en krijg je de foutmelding 'gecodeerd signaal', 'geen rechten' of 'scramled channel'? Dan kun je je smartcard heractiveren voor beeldontvangst via je Mijn Canal Digitaal-account onder het kopje 'instellingen'.

Voer je smartcardnummer in en klik op 'heractiveren'. Zet je ontvanger na het aanvragen van de heractivatie op de zender 'Info en Nieuws'(kanaal 14). Binnen één uur zul je weer beeld hebben.

Ervaar je aanhoudende problemen met de bovenstaande meldingen? Raadpleeg dan de volgende pagina voor meer informatie:

Zenderpakket uitbreiden

Onder het kopje 'producten' kun je aanpassingen aan je abonnement maken. Selecteer de smartcard die je wilt aanpassen en kies het gewenste (extra) zenderpakket.

Nadat je de wijziging hebt doorgevoerd kan het enkele minuten duren voordat de wijziging zichtbaar is.