Opzeggen, verhuizen en overnemen

Opzeggen

Wil je het abonnement opzeggen? Jammer! Op de volgende pagina vind je alle informatie over het opzeggen van je abonnment.

Informatie over opzeggen

Verhuizen

Ga je verhuizen? Dan helpen wij jou graag met het meeverhuizen van je Canal Digitaal-abonnement. Ben je al verhuisd? Je kunt bij ons je adreswijziging doorvoeren en hulp ontvangen bij het opnieuw installeren van je schotel.

Naar Mijn Canal DigitaalMeer informatie verhuizen


Neem contact op met onze klantenservice op 088-0038555 om een afspraak met een Premium Partner aan te vragen.

Overname van het abonnement

Maak je geen gebruik meer van je Canal Digitaal-abonnement en/of -apparatuur? Zoals je schotel? Zonde! Hier kun je namelijk een kennis of iemand uit je familie blij mee maken. Wij leggen uit hoe je dit doet.

Meer over overname

Wil je hulp bij het invullen van het overnameformulier? Raadpleeg dan de volgende pagina voor meer informatie:

Hulp bij het invullen