Problemen oplossen met de App

Gebruikersnaam en wachtwoord controleren

Om in te kunnen loggen op de CanalDigitaal TV (Web-)App is het van belang dat je een Mijn Canal Digitaal-account hebt geregistreerd. Heb je nog geen account of weet je je wachtwoord niet meer? Maak dan gebruik van een van de onderstaande pagina's:

Probleemoplossers

Ervaar je problemen met de Canal Digitaal TV app? Raadpleeg dan onderstaande probleemoplossers voor meer informatie.

Belangrijke opmerking: controleer voordat je een probleemoplosser begint of je situatie voldoet aan de voorwaarden voor het gebruik van de app:

  • Je kunt de app alleen gebruiken als je minimaal het Basis-pakket hebt
  • De app werkt op Android vanaf versie 4.3
  • De app werkt op iOS (Apple) vanaf versie 8.0

Maak een keuze uit het platform waarop je de app gebruikt om problemen op te lossen:

Ondertiteling

Je kunt op dit moment ervaren dat ondertiteling op lineaire zenders nog niet optimaal werkt. Op de Films en Series werkt dit wel naar behoren.