De Canal Digitaal tv app is alleen beschikbaar in de Nederlandse appstores. Staat je telefoon ingesteld op een buitenlandse taal? Dan is er kans dat je de app niet kan vinden. Verander de taalinstelling (indien mogelijk) en probeer het opnieuw.
De app zal mogelijk ook niet vindbaar zijn als je apparaat niet voldoet aan de systeemvereisten. Check hier of je apparaat voldoet aan de eisen.
Om in te kunnen loggen op de Canal Digitaal TV (Web-)App is het van belang dat je een Mijn Canal Digitaal-account hebt geregistreerd. Heb je nog geen account of weet je je wachtwoord niet meer? Maak dan gebruik van een van de onderstaande pagina's:
Wanneer je andersoortige problemen met de app hebt, is de oplossing afhankelijk van het type apparaat. Maak een keuze voor meer informatie.
Problemen oplossen met Windows of Mac
Problemen oplossen met de Android app
Problemen oplossen met de iOS app
Als je met het apparaat dat je gebruikt onvoldoende internetsnelheid kunt behalen zal de app automatisch een lagere kwaliteit tonen. De beeldkwaliteit verbetert automatisch als er weer voldoende internetsnelheid gehaald wordt.
Blijft het beeld slecht? Controleer dan of je de verbindingssnelheid kunt verbeteren. Je dient een internetverbinding van minstens 5 Mbit/s te hebben.
Deel je het internet met huisgenoten? Dan kan een hogere snelheid nodig zijn.