Ik kan de app niet vinden

De Canal Digitaal tv app is alleen beschikbaar in de Nederlandse appstores. Staat je telefoon ingesteld op een buitenlandse taal? Dan is er kans dat je de app niet kan vinden. Verander de taalinstelling (indien mogelijk) en probeer het opnieuw. 

De app zal mogelijk ook niet vindbaar zijn als je apparaat niet voldoet aan de systeemvereisten. Check hier of je apparaat voldoet aan de eisen.


Ik kan niet inloggen

Om in te kunnen loggen op de Canal Digitaal TV (Web-)App is het van belang dat je een Mijn Canal Digitaal-account hebt geregistreerd. Heb je nog geen account of weet je je wachtwoord niet meer? Maak dan gebruik van een van de onderstaande pagina's:

Belangrijk: je kunt alléén inloggen als je een actief abonnement hebt. Een TV op Vakantie Flex abonnement? Dan kun je inloggen binnen een actieve vakantie maand.

Andere problemen

Wanneer je andersoortige problemen met de app hebt, is de oplossing afhankelijk van het type apparaat. Maak een keuze voor meer informatie.

Problemen oplossen met Windows of Mac
Problemen oplossen met de Android app
Problemen oplossen met de iOS app


Slecht of haperend beeld

Als je met het apparaat dat je gebruikt onvoldoende internetsnelheid kunt behalen zal de app automatisch een lagere kwaliteit tonen. De beeldkwaliteit verbetert automatisch als er weer voldoende internetsnelheid gehaald wordt.

Blijft het beeld slecht? Controleer dan of je de verbindingssnelheid kunt verbeteren. Je dient een internetverbinding van minstens 5 Mbit/s te hebben.

Deel je het internet met huisgenoten? Dan kan een hogere snelheid nodig zijn.

Wat vind je van deze pagina?

Bedankt voor je feedback.

Goed! 😃
Kan beter 😐

Heb je nog vragen? Bekijk dan een van onze andere veelgestelde vragen, of neem contact op met de klantenservice.