Vervelend dat je problemen ervaart bij het gebruik van de Canal Digitaal Smart TV App. Bekijk de onderstaande voorvoorkomende problemen, mogelijk staat je antwoord ertussen.

Ik kan de app niet vinden in de store

De Canal Digitaal TV App is ontwikkeld en getest op een groot aantal verschillende smart tv's. Het kan echter voorkomen dat je een (merk) tv gebruikt wat niet ondersteund wordt. Wanneer dit het geval zal de app in de store niet te vinden zijn.

Daarnaast is de Canal Digitaal TV App ontwikkeld voor de Nederlandse markt. Wanneer je TV ingesteld staat op een ander land, is het mogelijk dat je de app niet kunt vinden.

Ik heb geen beeld in het buitenland

Zenders waarvoor wij met aanbieders overeenkomsten hebben voor het uitzenden van beeld, gelden niet in het buitenland. Je kunt in het buitenland daarom geen gebruik maken van de Canal Digitaal Smart TV app. Wil je in het buitenland alsnog tv kijken met je abonnement? Gebruik dan de Canal Digitaal TV App voor Android of iOS.

Stilstaand, haperend of blokkerig beeld

Wanneer je gebruik maakt van de Canal Digitaal TV App is het belangrijk dat je internetverbinding snel genoeg is om de stream te kunnen laden. Voor een minimale beeldkwaliteit heb je (op het apparaat) minstens een verbinding van 10 mbit/s nodig.

Belangrijke opmerking: wanneer je via WiFi verbonden bent kan veel van de beschikbare snelheid verloren gaan, gebruik daarom (waar mogelijk) een bekabelde verbinding van de router naar de televisie. Je gebruikt hiervoor een CAT-5 of 6 ethernetkabel.

Ik ontvang niet alle zenders uit mijn abonnement

Via de smart-tv app bieden we alle zenders waarmee wij een overeenkomst hebben. Vrij te ontvangen zenders, die je met je satellietontvanger wél ontvangt bieden we via de smart-tv app niet aan.

Wat vind je van deze pagina?

Bedankt voor je feedback.

Goed! 😃
Kan beter 😐

Heb je nog vragen? Bekijk dan een van onze andere veelgestelde vragen, of neem contact op met de klantenservice.

Canal Digitaal Chat

  • vandaag

  • Welkom bij Canal Digitaal
  • Ben je al klant van Canal Digitaal?

  • Ja

    Nee

  • Ja

  • Nee

  • Login met je emailadres en wachtwoord.


    Loginnaam vergeten.
    Wachtwoord vergeten
    Ik heb nog geen inloggegevens
    Ik ben nog geen klant

  • Ja

  • Nee

  • Leuk dat je bij ons komt kijken!


Het geselecteerde bestandsformaat wordt niet ondersteund
Chatbot