Start chat

De chat is op dit moment niet beschikbaar.

Veelgestelde vragen

  1. Wat betekent dit voor mijn zenderpakket? Vanaf 1 juni wordt een aantal zenders toegevoegd (met name BBC) en verdwijnt een aantal zenders (zenders van de Discovery Group).
  2. Hoe worden de wijzigingen doorgevoerd? De nieuwe zenderlijst wordt automatisch ingeladen op je M7-ontvanger. Gebruik je een andere ontvanger? Dan kun je de zenderlijst inladen via het gebruikersmenu.
  3. Waarom vallen de Discovery-zenders weg? Canal Digitaal en de Discovery Group hebben geen nieuwe overeenkomst weten af te sluiten. Wel blijven partijen met elkaar in gesprek.
  4. Krijg ik nog wel waar ik voor betaal? Wij blijven volwaardige zenderpakketten aanbieden en geloven dat het pakket dat we nu aanbieden dus ook nog steeds volwaardig is met ook de toevoeging van mooie nieuwe zenders. Het aanbod van documentaire- en reality programma’s zoals die te zien zijn op Discovery Channel, Animal Planet en TLC is ruim vertegenwoordigd binnen onze pakketten. Denk aan National Geographic, National Geographic Wild, Insight HD, Love Nature, maar bijvoorbeeld ook aan RTL 7, Net5 en Veronica. Daarentegen zien wij de programmering op BBC First en BBC Entertainment als een echte aanvulling op onze pakketten.
  5. Komen de zenders weer terug? Daar is op dit moment geen zicht op. Ondanks het feit dat Canal Digitaal en Discovery geen nieuwe overeenkomst hebben afgesloten blijven beide partijen echter in gesprek.
  6. Wat gebeurt er met de prijs van mijn abonnement? De prijzen van de abonnementen veranderen niet naar aanleiding van deze wijziging.
  7. Waar vind ik een overzicht van de gewijzigde zenderlijst voor satelliet? Dit overzicht vind je vanaf 1 juni op https://www.canaldigitaal.nl/downloads/

Wat vind je van deze pagina?

Bedankt voor je feedback.

Goed! 😃
Kan beter 😐

Heb je nog vragen? Bekijk dan een van onze andere veelgestelde vragen, of neem contact op met de klantenservice.