Image description
Nu eerste maand GRATIS!

Vol

3.1 / 5 sterren
  • € 11,95
  • per maand
Image description
Nu eerste maand GRATIS!

Bomvol

4.2 / 5 sterren
  • € 14,95
  • per maand

Heb je nog vragen?

  1. Waar heb ik allemaal toegang toe met de TV App? Live toegang tot alle tv-programma’s van de zenders die in jouw pakket zitten. Kijk het live of kijk tot 7 dagen terug. In alle EU-landen en op maar liefst 5 apparaten tegelijkertijd. Daarnaast kan je genieten van een groot aanbod aan films on demand.
  2. Op welke apparaten kan ik kijken? Je kan kijken op je telefoon, je laptop of pc. Het enige dat je hoeft te doen is de gratis app downloaden via de App Store of Google Play.

    Beschik je over een Samsung/LG Smart TV? Dan kijk je direct via onze Smart TV App.
  3. Hoe kan ik op mijn tv-scherm kijken? Met de Canal Digitaal Smart TV App kan je op een groot scherm kijken. Heb je geen geschikte smart tv? Stream dan je favoriete programma naar je grote scherm via Chromecast of Apple AirPlay.
  4. Uit welke abonnementen kan ik kiezen? Je kan kiezen uit twee pakketten: Vol en Bomvol.
    Voor Vol betaal je slechts € 9,95 per maand, voor Bomvol € 14,95 per maand.
  5. Hoe werkt de eerste maand gratis? De eerste maand nemen wij voor onze rekening, net als de eenmalige kosten. Daarna start je betaalde abonnement. Je kunt dit per maand opzeggen. Houd rekening met een maand opzegtermijn.
  6. Hoe betaal ik? Je betaalt via automatische incasso. Rond de 27e van de maand incasseren we het abonnementsgeld voor de maand erop. Je betaalt dus altijd een maand vooruit. Dit is conform de machtiging die je aan Canal Digitaal afgeeft. Je digitale nota staat minimaal drie dagen van tevoren klaar in je Mijn Canal Digitaal.
  7. Ik ben al Canal Digitaal-klant, wat nu? Als Canal Digitaal-klant heb je al gratis toegang tot de TV App en Live TV Web. Dus je ziet al alles!
  8. Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten? Je abonnement stopzetten is makkelijk: bel 088-003 85 55 (lokaal tarief). We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur.
  9. Kan ik mijn abonnement upgraden of downgraden? Upgraden kan makkelijk via Mijn Canal Digitaal. Wil je downgraden? Bel 088-003 85 55 (lokaal tarief). We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur. Houd rekening met een maand opzegtermijn.
  10. Wat is mijn contractduur? Dit abonnement is contractvrij. Je hebt alleen een maand opzegtermijn.
  11. Heb ik 14 dagen herroepingsrecht? Als je jouw account activeert, dan vervalt het herroepingsrecht. Je kunt namelijk vanaf dat moment gelijk tv-kijken.
  12. Hoe neem ik de Smart TV-App in gebruik? Indien jouw smart tv geschikt is voor onze Smart TV-App kan je hierbij een Vol of Bomvol abonnement gratis gebruik van maken.
    • 1. Ga naar de appstore van jouw smart tv.
    • 2. Zoek op "Canal Digitaal". Wordt de app niet gevonden? Dan is de TV die je gebruikt waarschijnlijk niet geschikt.
    • 3. Installeer de Canal Digitaal Smart TV-App.
    • 4. Open de app als de installatie voltooid is.