Bestellen

Wij doen altijd ons best je bestelling zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen. Hiervoor maken we in Nederland gebruik van de diensten van PostNL. In het buitenland kunnen we ook gebruik maken van andere bezorgdiensten, afhankelijk wie er op locatie opereert.

  1. Hoelang is de levertijd binnen Nederland?

    Als je op werkdagen vóór 3 uur 's middags een bestelling plaatst wordt het pakket veelal de volgende werkdag geleverd.

  2. Hoelang is de levertijd in het buitenland?

    Leveringen naar het buitenland kunnen er langer over doen. Vaak is dit ook afhankelijk van de bezorgdienst in het buitenland. Bekijk de onderstaande pagina voor een indicatie van de levertijden per land.

    Verzendkosten en geschatte levertijden per land
    In de meeste Europese landen kun je bestellingen via pakketpost op je huisadres in het buitenland laten bezorgen. In sommige landen is het erg moeilijk om bestellen daadwerkelijk geleverd te krijgen, hier leveren wij daarom niet.
    Hier vind je wat je moet betalen voor de verzendkosten bij levering van een nieuw pakket, en ongeveer hoe lang het duurt voordat je pakket geleverd wordt.

    Land Verzendkosten Geschatte levertijd
    België € 9,95 1 - 2 werkdagen
    Bulgarije € 28,10 4 - 6 werkdagen
    Denemarken € 17,50 2 - 3 werkdagen
    Duitsland € 16,60 2 - 3 werkdagen
    Frankrijk € 17,50 2 - 3 werkdagen
    Hongarije € 21,50 3 - 5 werkdagen
    Italië € 17,50 3 - 5 werkdagen
    Letland € 33,30 3 - 6 werkdagen
    Litouwen € 33,30 4 - 6 werkdagen
    Luxemburg € 15,20 4 - 6 werkdagen
    Monaco € 18,85 2 - 3 werkdagen
    Oostenrijk € 17,50 2 - 3 werkdagen
    Polen € 21,50 2 - 5 werkdagen
    Portugal € 39,05 3 - 5 werkdagen
    Servië € 18,85 5 -7 werkdagen
    Slovenië € 21,50 3 - 5 werkdagen
    Slowakije € 21,50 3 - 5 werkdagen
    Spanje € 19,80 3 - 5 werkdagen
    Tsjechië € 21,50 3 - 5 werkdagen

bestellen-en-retourneren
bestellen-en-retourneren

Retourneren apparatuur

  1. Retourneren binnen bedenktermijn

    Heb je via de webshop of via de klantenservice een nieuwe ontvanger, LNB of andere hardware besteld? Dan kun je je hardware binnen 14 kalenderdagen na ontvangst alsnog retourneren. De kosten die betaald zijn, worden binnen twee weken gecrediteerd en/of teruggestort.

    Je kunt je bestelling binnen de bedenktermijn retourneren door de volgende stappen te volgen:
    1. Download het retourformulier bedenktermijn. Het formulier vind je op onze  pagina met downloads.
    2. Vul het formulier handmatig of digitaal in. Als je het digitaal invult, moet je daarna nog wel het formulier uitprinten
    3. Stuur het formulier en het pakket met accessoires EN in originele verpakking naar het retouradres op het formulier

    De kosten voor de apparatuur worden binnen 14 dagen gecrediteerd of teruggestort.

    Besteld via de klantenservice Het aankoopbedrag wordt gecrediteerd. Is het bedrag al geïncasseerd? Dan wordt dit verrekend met de opvolgende nota's.
    Besteld via de webshop Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op je rekening.

    Opmerking: Bij het afgeven van je retourzending ontvang je van PostNL een verzendbewijs met een "Track & Trace-nummer", bewaar dit nummer goed.

  2. Defecten retourneren

    Op producten die je bij Canal Digitaal bestelt heb je twee jaar garantie. Gaat de apparatuur zonder aantoonbare oorzaak kapot? Dan kun je vervangende apparatuur aanvragen via de klantenservice. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie over het garantiebeleid.

    Heb je een defecte ontvanger aangemeld en wil je dit model retourneren? Dan kun je gebruik maken van de geleverde retourdoos. Hierop staat het retouradres waaraan je de zending kunt adresseren.

    Retourneer je een ontvanger die zichtbaar beschadigd is door wangebruik, of verzuim je een defect model te retourneren nadat je een vervangend model hebt gekregen? Dan kunnen we hiervoor kosten rekenen.

  3. Bruikleen retourneren

    Als je in het verleden een pakket met bruikleenapparatuur hebt geregistreerd, en het abonnement binnen de bruikleenovereenkomst opzegt, vragen we de apparatuur van je retour.

    Je krijgt na beëindiging van het abonnement automatisch een doos thuisgestuurd, hiermee kun je de ontvanger terugsturen.

    Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor meer informatie over je bruikleenovereenkomst.

  4. Buiten garantie

    Er zijn bepaalde schades of incidenten die niet onder onze garantieregeling vallen. Zoals verlies, diefstal, water- of bliksemschade. Dergelijke schades kun je in de meeste gevallen vergoed krijgen van je inboedelverzekering. Neem contact op met je verzekeraar voor meer informatie.

    Nieuwe hardware kan je aanschaffen via de webshop of in de winkel.

  5. Boete bij vermissing of scahde

    Boete bij vermissing

    Als we je een vervangende satellietontvanger of module sturen, en je verzuimt het oude model te retourneren, worden er kosten in rekening gebracht om deze kosten te dekken.

    Type hardware Bedrag
    MP-201 Satellietrecorder €120,-
    MZ-101 Satellietontvanger €70,-
    CAM-701 Insteekkaart €25,-

    Boete bij schade

    Als je een ontvanger retourneert die schade heeft opgelopen die niet door een fabricagefout veroorzaakt kan zijn, brengen we kosten in rekening om deze schade te dekken.

    Type schade Bedrag
    Lichte schade €15,-
    Gemiddelde schade €35,-
    Zware schade €75,-

Canal Digitaal Chat

  • vandaag

  • Welkom bij Canal Digitaal
  • Ben je al klant van Canal Digitaal?

  • Ja

    Nee

  • Ja

  • Nee

  • Login met je emailadres en wachtwoord.


    Loginnaam vergeten.
    Wachtwoord vergeten
    Ik heb nog geen inloggegevens
    Ik ben nog geen klant

  • Ja

  • Nee

  • Leuk dat je bij ons komt kijken!


De verbinding met het Canal Digitaal-team is niet gelukt
Voer een bericht in!
Ongeldig telefoonnummer
Het geselecteerde bestandsformaat wordt niet ondersteund
Chatbot