Opnieuw uitrichten
Richt je je schotel zelf opnieuw uit? Dan hebben we handige tips die je helpen. Zo heb je altijd het beste beeld.
Schotel uitrichtenWij doen altijd ons best je bestelling zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen. Hiervoor maken we in Nederland gebruik van de diensten van PostNL. In het buitenland kunnen we ook gebruik maken van andere bezorgdiensten, afhankelijk wie er op locatie opereert.
Als je op werkdagen vóór 3 uur 's middags een bestelling plaatst wordt het pakket veelal de volgende werkdag geleverd.
Leveringen naar het buitenland kunnen er langer over doen. Vaak is dit ook afhankelijk van de bezorgdienst in het buitenland. Bekijk de onderstaande pagina voor een indicatie van levertijden per land. Levertijden per land
Heb je een bestelling geplaatst die waar je achteraf vanaf wilt zien? Dan kan dit binnen 14 dagen na aankoop van het product. Heb je de bestelling nog niet ontvangen? Weiger de bestelling dan aan de deur, het product komt dan naar ons retour.
We verwerken de terugstorting van het aankoopbedrag automatisch, dit kan maximaal 30 dagen duren.
Heb je het pakket al ontvangen? Dan vind je hier informatie over het retourneren van de producten.
Werkt de apparatuur al direct na levering niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers kunnen je helpen de apparatuur aan de praat te krijgen of te vervangen.
Richt je je schotel zelf opnieuw uit? Dan hebben we handige tips die je helpen. Zo heb je altijd het beste beeld.
Schotel uitrichtenMet je Canal Digitaal abonnement maak je gratis gebruik van de Canal Digitaal TV App. Zo kijk je overal waar je bent op je computer, laptop, tablet of Smart-tv.
TV App installerenGeen idee wat je moet kiezen? Gelukkig hebben we onze tv-specialisten paraat, zij zoeken iedere week het beste van de Nederlandse tv bij elkaar.
Deze week op tv