Je nota inzien en downloaden

Je kunt je digitale nota inzien via je Mijn Canal Digitaal account. Hierop staat per nota gespecificeerd wat je voor welk pakket precies betaalt.

  1. Log in op Mijn Canal Digitaal

  2. Klik in het menu op de knop "Nota"


    Hier vind je een overzicht van de laatste 12 nota's. Wil je je nota downloaden in Pdf-formaat? Klik dan op de knop "Download".

    Belangrijk: Wil je je nota's langere tijd bewaren? Dan kan je ze downloaden, we bewaren ze maximaal 12 maanden voor je.

Rekeningnummer wijzigen

Je rekeningnummer wijzigen kun je gemakkelijk via Mijn Canal Digitaal. Volg hiervoor de volgende stappen.

  1. Log in op je Mijn Canal Digitaal account nog geen account? Maak dan hier een account aan.
  2. Ga naar het tabblad "Profiel" en klik onder het kopje "Betaalgegevens" op "Wijzigen".
  3. Vul je nieuwe rekeningnummer in en klik op "Opslaan".

Je eerstvolgende nota zal geïncasseerd worden van je nieuwe rekeningnummer.

Krijg je niet de mogelijkheid om de gegevens te wijzigen? Raadpleeg dan de laatste betalingsherinnering voor meer informatie over de status van je abonnement.

betaalgegevens

Betalingsperiode wijzigen

Je betalingsperiode kun je gemakkelijk wijzigen via Mijn Canal Digitaal.

  1. Log in op je Mijn Canal Digitaal account. Nog geen account? Maak dan hier een account aan.
  2. Ga naar het tabblad "Profiel" en klik onder het kopje "Betaalgegevens" op "Wijzigen".
  3. Pas de betaalperiode aan en klik op "Opslaan".

Krijg je niet de mogelijkheid om een betaling te voldoen? Raadpleeg dan de laatste herinnering voor meer informatie over de status van je abonnement.

Betalingsherinnering voldoen

Heb je een betalingsherinnering ontvangen? Dan kun je deze voldoen via Mijn Canal Digitaal.

  1. Log in op je Mijn Canal Digitaal account. Nog geen account? Maak dan hier een account aan.
  2. Ga naar het tabblad "Nota", kies de openstaande nota en klik op de knop "Betaal".
  3. Selecteer de betaalwijze en volg de stappen om de betaling te voldoen.

Krijg je niet de mogelijkheid om een betaling te voldoen? Raadpleeg dan de laatste herinnering voor meer informatie over de status van je abonnement.



Betalingsmogelijkheden

  1. Handmatige betalingen doen

    Als je een handmatige betaling van de abonnementskosten wilt doen, kun je gebruik maken van de onderstaande gegevens. Gebruik als kenmerk bij een handmatige overschrijving altijd het notanummer, niet je abonneenummer. Zo weet je zeker dat je betaling goed terechtkomt.

    Rekeningnummer: NL23 CITI 2032 3067 78
    BIC: CITINL2X
    Ten name van: Canal Plus Luxembourg S.A.R.L.

  2. Digitale acceptgiro

    Als je betaalt via acceptgiro ontvang je per betaalperiode een e-mail waarmee je de betaling kunt doen. Zo betaal je makkelijk en veilig je laatste acceptgiro.

    Bij maandelijkse betaling via acceptgiro brengen wij alleen wel €1,00 in rekening.



  3. Acceptgiro per e-mail

    Als je betaalt per acceptgiro krijg je voor je nieuwe betaalperiode een e-mail met een betaalverzoek. Je kunt je nota gemakkelijk en direct betalen via internet (iDeal).

    Ontvang je nog geen acceptgiro via e-mail? Maak dan een Mijn Canal Digitaal account aan, we sturen dan de volgende acceptgiro naar hetzelfde emailadres waarmee je hebt geregistreerd.



    Account aanmaken Inloggen Mijn Canal Digitaal

  4. Nota per post

    Als er geen e-mailadres van je in ons systeem bekend is, krijg je je nota per post. Betaal de nota via internetbankieren of gebruik een ouderwetse overschrijfkaart.

    Belangrijk: Gebruik het notanummer als kenmerk (niet je abonneenummer).


    Wil je alsnog een acceptgiro per email ontvangen? Maak dan een Mijn Canal Digitaal account aan, we sturen de e-mail dan naar het e-mailadres dat je opgeeft.

    Account aanmaken

Veelgestelde vragen

  1. Hoe kan ik een acceptemail betalen? Je betaalt door simpelweg te klikken. Je komt dan op de beveiligde betaalpagina en herkent meteen de factuurgegevens. Je betaalt gewoon via je eigen bank, bijvoorbeeld met iDEAL, waar je precies ziet wat je aan wie betaalt.
  2. Ik heb een acceptemail ontvangen maar ik kan ‘m niet bekijken. Wat moet ik doen? Je moet toestaan om plaatjes te tonen in de email om de hele acceptemail te kunnen bekijken. Als Trusted Sender van Google worden plaatjes in de meeste mail programma’s standaard getoond.
  3. Hoe weet ik dat ik betaald heb? Als je betaald hebt via een acceptemail kleurt de betaalstatus direct van blauw naar groen. Zo weet jij dat je betaald hebt, en degene aan wie je betaalt ook. Simpel en duidelijk.
  4. De betaalstrook in de email is rood. Wat betekent dit? Een rood gekleurde betaalstrook betekent dat de betaaltermijn is verstreken. Deze acceptemail is vervallen en kan niet meer betaald worden. Neem in de geval contact op met de klantenservice.
  5. Wat als ik een acceptemail in mijn email heb verwijderd? Kijk in de verwijderde items sectie van je mail en plaats het item terug in je inbox
  6. Ik heb net betaald, maar de betaalstatus geeft dat nog niet aan. Hoe kan dat? Na de betaling geeft de acceptemail de nieuwe status van de betaling direct aan. Daarvoor moet je de email eerst opnieuw openen of verversen. Dan heb je altijd de actuele status. Je kunt een acceptemail dus nooit twee keer betalen.
  7. Kan ik een acceptemail doorsturen? Ja, je kan een acceptemail net als een gewone mail naar iemand doorsturen. Een acceptemail kan niet twee keer betaald worden: als één van de twee ontvangers (de eerste ontvanger of diegene naar wie de acceptemail doorgestuurd is) betaalt, toont de acceptemail bij beide ontvangers de status 'betaald'.

Wat vind je van deze pagina?

Bedankt voor je feedback.

Goed! 😃
Kan beter 😐

Heb je nog vragen? Bekijk dan een van onze andere veelgestelde vragen, of neem contact op met de klantenservice.