Wanneer je je (ontvanger met ingebouwde) smartcard langere tijd niet gebruikt, kan het voorkomen dat de rechten voor je abonnement verlopen. Je kunt de rechten opnieuw ontvangen door de volgende stappen te volgen:
De smartcard zal binnen een uur de juiste rechten ontvangen. Heb je na een uur nog geen beeld? Schakel dan naar andere zenders om te controleren of het probleem is opgelost.
Je kunt je smartcard gemakkelijk en snel heractiveren via internet via onze website. Het nummer vind je op de achterzijde van de smartcard.
Maak je gebruik van een ontvanger met geïntegreerde smartcard? Dan kun je het nummer vinden in het menu van de ontvanger:
De smartcard zal binnen een uur de juiste rechten ontvangen. Heb je na een uur nog geen beeld? Schakel dan naar andere zenders om te controleren of het probleem is opgelost.
Heractiveren via SMS kan als volgt:
De smartcard zal binnen een uur de juiste rechten ontvangen. Heb je na een uur nog geen beeld? Schakel dan naar andere zenders om te controleren of het probleem is opgelost.