Contact opnemen via chat

Via de chat kun je gemakkelijk en snel contact opnemen met onze klantenservice. Wil je buiten onze openingstijden contact opnemen met onze klantenservice? Geen probleem, stel je vraag in de chat en geef je e-mailadres op. Je krijgt dan zo spoedig mogelijk antwoord via e-mail.

Klik op het chat-icoon rechtsonder in het scherm om een chat te starten.

Contact opnemen via social media

Stel je vraag via een van onze social media. We streven ernaar je bericht van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 18.00u binnen één uur te beantwoorden. Klik op het social media icoon hieronder om naar onze pagina te gaan.

Telefonisch contact opnemen

Neem telefonisch contact met ons op als je vragen over onze producten of diensten hebt of als je je abonnement wilt beëindigen. Bellen is tegen lokaal tarief.

Vragen?

Bel ons op

088-003 85 55(lokaal tarief)

Van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur.

Bel je vanuit het buitenland? Kies dan 0031 88 003 85 55.

Opzeggen?

Bel ons op

088-003 85 05(lokaal tarief)

Van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur.

Bel je vanuit het buitenland? Kies dan 0031 88 003 85 05.

Schriftelijk contact opnemen

Is je ontvanger defect of werkt deze niet zoals je zou verwachten? Stuur dan a.u.b. geen apparatuur op eigen initiatief retour maar neem contact op met onze klantenservice.

Postadres Canal Digitaal

Wil je schriftelijk corresponderen of ons documenten toesturen? Gebruik hiervoor dan het volgende adres.

Canal Digitaal
Postbus 444
1200 JJ te Hilversum

Retouren binnen zichttermijn

Wil je afzien van een abonnement of actie en je apparatuur terugsturen? Maak dan gebruik van onze gratis DHL verzendservice.

Lees op 'Bestellen en retourneren' hoe je dit eenvoudig regelt.