Zwart beeld of geen signaal

Als je alle apparatuur hebt aanstaan maar je alleen zwart beeld of de melding "geen signaal" ziet, krijgt de televisie of ontvanger geen signaal om te tonen. Hoe je dit kunt oplossen vind je op de volgende pagina.


Gecodeerd signaal of geen rechten

Als je je smartcard of ontvanger langere tijd niet gebruikt, verlopen de rechten voor je abonnement. Dit betekent niet dat je abonnement niet meer actief is, maar dat je abonnement versleuteld is. Je kunt ook dit probleem gemakkelijk zelf verhelpen, waardoor je binnen één uur weer beeld kunt hebben.


Blokken of haperend beeld

Wanneer je op een of meerdere zenders last hebt van blokken of haperend (soms stilstaand) beeld, kan dit meerdere oorzaken hebben. Meestal hebben problemen van deze aard te maken met de afstelling van je schotel.


Problemen met je afstandsbediening

Merk je dat de bediening van je ontvanger niet werkt zoals gewend bent? Check dan of je het probleem kan oplossen met de stappen op de volgende pagina

Veelbekeken blogberichten

Schotel opnieuw uitrichten

Richt je je schotel zelf opnieuw uit? Dan hebben we handige tips die je helpen. Zo heb je altijd het beste beeld.

Schotel uitrichten

TV App installeren

Met je Canal Digitaal abonnement maak je gratis gebruik van de Canal Digitaal TV App. Zo kijk je overal waar je bent op je computer, laptop, tablet of Smart-tv.

TV App installeren

Deze week op tv

Geen idee wat je moet kiezen? Gelukkig hebben we onze tv-specialisten paraat, zij zoeken iedere week het beste van de Nederlandse tv bij elkaar.

Deze week op tv