OOK ZONDER SCHOTEL GENIETEN VAN TV

Canal Digitaal is bekend van televisie via de satelliet, hiermee kun je genieten van heel erg veel zenders in perfecte beeldkwaliteit in Nederland en heel Europa. Ook als je geen schotel hebt vinden wij dat iedereen van het meest complete tv-aanbod van Nederland moet kunnen genieten. Daarom biedt Canal Digitaal naast tv via satelliet ook TV met Alles-in-1 aan. TV met Alles-in-1 geeft je niet alleen een abonnement voor televisie maar ook voor internet en/of bellen.

DE VOORDELEN VAN TV MET ALLES-IN-1

TV met Alles-in-1 is televisie via internet. Bij televisie via internet wordt het tv-signaal verspreidt via een (A)DSL of glasvezel-netwerk. Je hebt een HD-ontvanger of recorder nodig die aangesloten moet zijn op het internetmodem. Voordeel van televisie via internet is dat televisie interactief is. Dat betekent dat je programma's kunt pauzeren, doorspoelen of opnemen en films en series on-demand kunt kijken. Daarnaast biedt TV met Alles-in-1 je minimaal 72 zenders, waarvan 24 in HD, en FOX Sports Eredivisie (1, 2 en 3). Dit abonnement is alleen verkrijgbaar in combinatie met een internetverbinding en/of bellen.

Channels

Waar is televisie via internet te verkrijgen?

Heb je nog vragen?

  1. Waarom naast satelliettelevisie nu ook televisie via internet? Canal Digitaal staat toch bekend om satelliettelevisie? Met de uitbreiding van het aanbod, naast satelliettelevisie nu ook televisie via internet, haakt Canal Digitaal in op veranderende wensen van tv-kijkers in Nederland. Vandaag de dag is er niet meer sprake van één type televisiekijker, maar hebben tv-kijkers allemaal verschillende wensen en individueel kijkgedrag. Zij willen flexibiliteit, gemak en een ruim aanbod in content. Hier spelen we met onze verschillende platforms op in. Als consumenten de voorkeur hebben voor een zeer ruim aanbod en het kijken van programma’s en films in HD-kwaliteit, dan past onze satellietpropositie daar het beste bij. Als consumenten kiezen voor flexibiliteit – kijken wanneer jou dat uitkomt, dan zijn ze bij ons met televisie via internet, aan het goede adres.
  2. Waarom gaat Canal Digitaal samenwerken met andere partijen? Omdat we samen met andere partijen voor de verkoop gaan komen met goede contentpakketten voor een aantrekkelijke prijs. Bovendien zullen deze partijen het aanbod van Canal Digitaal aanbieden binnen een Alles-in-1-pakket.
  3. Waarom gaat Canal Digitaal niet alle content van satelliet ook aanbieden via internet? Het is op dit moment technisch nog niet mogelijk om alle zenders die wij via de satelliet aanbieden ook via internet aan te bieden. Uiteraard bevatten alle pakketten de belangrijkste (Nederlandse) zenders, maar er zijn dus wel verschillen in inhoud.
  4. Waarom gaat Canal Digitaal televisie via internet aanbieden? Klanten willen gemak, flexibiliteit en een ruim aanbod in content als het om televisiekijken gaat. De ene tv-kijker is de andere tv-kijker niet en daarom komen we nu met een gedifferentieerd aanbod, afgestemd op wensen van tv-kijkers. Uiteraard gaan wij consumenten wel helpen met het kiezen van het platform dat het beste past bij hun wensen en kijkgedrag.
  5. Kan ik televisie via internet ook rechtstreeks bij Canal Digitaal bestellen? Televisie via internet is te bestellen via Online.nl en in de toekomst ook via andere partijen.
  6. Met welke partij sluit ik straks een contract af als ik kies voor televisie via internet via Canal Digitaal? Canal Digitaal is onderdeel van het in Luxemburg gevestigde M7 Group S.A. Indien u een contract afsluit met Canal Digitaal, dan doet u dit uiteindelijk met de M7 Group.
  7. Waar kan ik terecht met vragen, opmerkingen of klachten als ik straks via Canal Digitaal televisie via internet kijk? Uw eerste aanspreekpunt zal de verkopende partij zijn waar u uw abonnement bij heeft afgesloten. Indien deze de vraag of klacht niet kan oplossen dan zullen wij contact met u opnemen.
  8. Ik heb nog een andere vraag! Die beantwoordt onze klantenservice graag! Bel ons op 088-0038555 (lokaal tarief) of meek gebruik van de chat (klik op het icoon rechtsonder op de pagina van de klantenservice).