Geniet van televisie via internet, met IPTV

Ook als je geen schotel hebt hangen, vinden wij dat iedereen van het meest complete tv-aanbod van Nederland moet kunnen genieten. Daarom biedt Canal Digitaal naast tv via satelliet ook tv via internet aan. Bij televisie via internet wordt het tv-signaal verspreid via een (A)DSL- of glasvezelnetwerk. Je hebt een HD-ontvanger of recorder nodig die aangesloten is op een internetmodem. Het grote voordeel van televisie via internet is dat televisie interactief is. Dat betekent dat je programma’s kan pauzeren, doorspoelen of opnemen en films en series on-demand kan kijken.

De voordelen van tv met alles-in-1

Een Alles-in-1 abonnement via internet brengt vele voordelen met zich mee.

  • Minimaal 81 zenders, waarvan 52 in HD
  • FOX Sports Eredivisie (1, 2, 3)
  • Opnemen, pauzeren en TV Gemist
  • Televisie met internetverbinding en/of bellen

Op die manier heb je toegang tot alle voordelen die Canal Digitaal met zich meebrengt. Door op te nemen of te pauzeren, mis je nooit meer je favoriete programma’s. Kijk daarnaast naar minimaal 81 zenders waarvan 52 in HD. Met de Canal Digitaal TV App kijk je naar deze zenders waar en wanneer je wilt. Er zijn verschillende internetproviders die nu met ons de krachten hebben gebundeld en het televisieaanbod van Canal Digitaal leveren. Het geeft je niet alleen een abonnement voor televisie, maar ook voor internet en/of bellen. Wel zo handig en makkelijk.

Channels

Hoe vraag je IPTV aan?

Canal Digitaal biedt interactieve televisie aan via onderstaande aanbieders. Bekijk hieronder welke aanbieders op jouw adres leveren.

Je kan bij de volgende providers terecht voor het aanbod

Heb je nog vragen?

  1. Waarom naast satelliettelevisie nu ook televisie via internet? Canal Digitaal staat toch bekend om satelliettelevisie? Met de uitbreiding van het aanbod, naast satelliettelevisie nu ook televisie via internet, haakt Canal Digitaal in op veranderende wensen van tv-kijkers in Nederland. Vandaag de dag is er niet meer sprake van één type televisiekijker, maar hebben tv-kijkers allemaal verschillende wensen en individueel kijkgedrag. Zij willen flexibiliteit, gemak en een ruim aanbod in content. Hier spelen we met onze verschillende platforms op in. Als consumenten de voorkeur hebben voor een zeer ruim aanbod en het kijken van programma’s en films in HD-kwaliteit, dan past onze satellietpropositie daar het beste bij. Als consumenten kiezen voor flexibiliteit – kijken wanneer jou dat uitkomt, dan zijn ze bij ons met televisie via internet, aan het goede adres.
  2. Waarom gaat Canal Digitaal samenwerken met andere partijen? Omdat we samen met andere partijen voor de verkoop gaan komen met goede contentpakketten voor een aantrekkelijke prijs. Bovendien zullen deze partijen het aanbod van Canal Digitaal aanbieden binnen een Alles-in-1-pakket.
  3. Waarom gaat Canal Digitaal niet alle content van satelliet ook aanbieden via internet? Het is op dit moment technisch nog niet mogelijk om alle zenders die wij via de satelliet aanbieden ook via internet aan te bieden. Uiteraard bevatten alle pakketten de belangrijkste (Nederlandse) zenders, maar er zijn dus wel verschillen in inhoud.
  4. Waarom gaat Canal Digitaal televisie via internet aanbieden? Klanten willen gemak, flexibiliteit en een ruim aanbod in content als het om televisiekijken gaat. De ene tv-kijker is de andere tv-kijker niet en daarom komen we nu met een gedifferentieerd aanbod, afgestemd op wensen van tv-kijkers. Uiteraard gaan wij consumenten wel helpen met het kiezen van het platform dat het beste past bij hun wensen en kijkgedrag.
  5. Kan ik televisie via internet ook rechtstreeks bij Canal Digitaal bestellen? Televisie via internet is te bestellen via Online.nl en in de toekomst ook via andere partijen.
  6. Met welke partij sluit ik straks een contract af als ik kies voor televisie via internet via Canal Digitaal? Canal Digitaal is onderdeel van het in Luxemburg gevestigde M7 Group S.A. Indien u een contract afsluit met Canal Digitaal, dan doet u dit uiteindelijk met de M7 Group.
  7. Waar kan ik terecht met vragen, opmerkingen of klachten als ik straks via Canal Digitaal televisie via internet kijk? Uw eerste aanspreekpunt zal de verkopende partij zijn waar u uw abonnement bij heeft afgesloten. Indien deze de vraag of klacht niet kan oplossen dan zullen wij contact met u opnemen.
  8. Ik heb nog een andere vraag! Die beantwoordt onze klantenservice graag! Bel ons op 088-003 85 05 (lokaal tarief) of meek gebruik van de chat (klik op het icoon rechtsonder op de pagina van de klantenservice).