Ontvang hulp bij verhuizen

Ben je verhuisd, dan kunnen we aan de slag met het klaarmaken van je woning. Hier wil je vast je schotel installeren. Met het opnieuw installeren van je schotel helpen we je graag. Neem contact op met onze klantenservice voor het maken van een afspraak met een van onze deskundige Premium Partners. Door je schotel te laten installeren door een specialist, weet je zeker dat je schotel goed geïnstalleerd wordt op je nieuwe adres.

  • Neem contact op met onze klantenservice op 088-003 85 55 om een afspraak met een Premium Partner aan te vragen.
  • De klantenservice selecteert een betrouwbare installateur.
  • Onze Premium Partner neemt contact met je op voor het maken van een prijs- en installatieafspraak, de kosten voor de afspraak kom je zelf overeen met de dealer.
  • De installateur voorziet je van advies op maat over jouw schotel.

Regel je adreswijziging

Vergeet niet op tijd je adreswijziging door te geven. Dit kun je zelf eenvoudig aanpassen via je persoonlijke Mijn Canal Digitaal-account. Je hebt dag en nacht toegang tot je account, dus je kiest je eigen moment. In deze omgeving beheer je je abonnement, pas je persoonlijke gegevens aan en bekijk je nota’s. En hier pas je dus je adresgegevens aan. Doe dit ruim van tevoren, zodat je zeker weet dat wij jou zo goed mogelijk kunnen ondersteunen.

Pas mijn adres aan in de Mijn Canal Digitaal-omgeving

  • Log in met je login gegevens.
  • Klik onder het tabblad "Profiel" op de knop "Wijzigen" bij "Mijn gegevens".
  • Geef je adreswijziging door.
  • Je ontvangt een bevestiging op het bij ons bekende e-mailadres.
Pas mijn adres aan

Reeds verhuisd?

Tijdens alle drukte van het verhuizen kan het doorgeven van je adreswijziging erbij inschieten. Dat begrijpen we! Gelukkig is dit geen probleem. Je kunt bij ons ook je adres aanpassen als je al bent verhuisd.

Pas mijn adres aan in de Mijn Canal Digitaal-omgeving

  • Log in.
  • Klik onder het tabblad "Profiel" op de knop "Wijzigen" bij "Mijn gegevens".
  • Geef je adreswijziging door.
  • Je ontvangt een bevestiging op het bij ons bekende e-mailadres.
Pas mijn adres aan

Op zoek naar iets anders?

Contract overnemen

Heb je een contract bij Canal Digitaal en wil je dit op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk bij overlijden en wanneer je je caravan, camper, tuinhuis of woonboot verkoopt.

Contract overnemen

Interactief tv-kijken

Behoud je contract bij Canal Digitaal, maar start direct met interactieve tv.

tv kijken via internet

Heb je nog vragen?

  1. Ik ga verhuizen en wil mijn abonnement opzeggen. Hoe doe ik dat? Jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Neem contact op met onze klantenservice via 088-003 85 05 om dit door te voeren.
  2. Ik verhuis naar het buitenland, kan ik mijn schotel meenemen? Ja, je kunt ook in het buitenland gebruikmaken van Canal Digitaal. Je installeert de schotel, sluit je ontvanger aan en je bent klaar. Een partner bij je in de buurt kan je hierbij helpen. Tip: Pas je adres aan in je Mijn Canal Digitaal. Heb je nog geen account, maak deze dan aan.
  3. Ik ben al verhuisd, hoe geef ik de wijziging door? Je kunt je adresgegevens zelf wijzigen via je Mijn Canal Digitaal. Heb je nog geen account, maak deze dan aan.
  4. Ik verhuis naar een huis waar al een schotel hangt. Kan ik hier Canal Digitaal nemen? Ja, dat kan. Vraag indien mogelijk de oude bewoner of je zijn of haar smartcard en ontvanger kan overnemen. Het abonnement kan je activeren middels het smartcard overnameformulier. Houd het smartcardnummer en de adresgegevens van de oude contractant bij de hand. De oude contractant dient het formulier mede te ondertekenen.
  5. Ik verhuis, maar kan de schotel zelf niet installeren. Kan iemand dat voor mij doen? Ja, veel van onze Premium Partners bieden een installatieservice. Professioneel en niet duur.