Opzeggen
Wil je je abonnement beëindigen of wijzigen?
Abonnement wijzigenBen je verhuisd, dan kunnen we aan de slag met het klaarmaken van je woning. Hier wil je vast je schotel installeren. Met het opnieuw installeren van je schotel helpen we je graag. Neem contact op met onze klantenservice voor het maken van een afspraak met een van onze deskundige Premium Partners. Door je schotel te laten installeren door een specialist, weet je zeker dat je schotel goed geïnstalleerd wordt op je nieuwe adres.
Vergeet niet op tijd je adreswijziging door te geven. Dit kun je zelf eenvoudig aanpassen via je persoonlijke Mijn Canal Digitaal-account. Je hebt dag en nacht toegang tot je account, dus je kiest je eigen moment. In deze omgeving beheer je je abonnement, pas je persoonlijke gegevens aan en bekijk je nota’s. En hier pas je dus je adresgegevens aan. Doe dit ruim van tevoren, zodat je zeker weet dat wij jou zo goed mogelijk kunnen ondersteunen.
Pas mijn adres aan in de Mijn Canal Digitaal-omgeving
Tijdens alle drukte van het verhuizen kan het doorgeven van je adreswijziging erbij inschieten. Dat begrijpen we! Gelukkig is dit geen probleem. Je kunt bij ons ook je adres aanpassen als je al bent verhuisd.
Pas mijn adres aan in de Mijn Canal Digitaal-omgeving
Wil je je abonnement beëindigen of wijzigen?
Abonnement wijzigenHeb je een contract bij Canal Digitaal en wil je dit op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk bij overlijden en wanneer je je caravan, camper, tuinhuis of woonboot verkoopt.
Contract overnemenBehoud je contract bij Canal Digitaal, maar start direct met interactieve tv.
tv kijken via internet