Abonnement opzeggen? Zo doe je dat

Wil je je gehele abonnement bij ons opzeggen? Dat vinden we jammer, want we zijn blij met jou als klant.

We werken continu aan het onderhouden en verbeteren van onze producten en investeren volop in kijkplezier. We bieden verschillende vormen van tv-kijken aan: via de CANAL+ app, satelliet en glasvezel internet. Overstappen naar een van onze andere abonnementen is heel eenvoudig: neem voor alle mogelijkheden contact op met onze klantenservice.

Opzeggen
Opzeg

Jammer dat je ons wilt verlaten

  1. Liever een ander abonnement?

    Past het televisie-abonnement dat je nu hebt niet zo goed bij je huidige wensen? Dan hoef je niet gelijk op te zeggen, maar je kunt heel eenvoudig je abonnement ook omzetten naar een andere abonnementsvorm. Neem hiervoor even contact op met ons. Dan bekijken we samen wat het beste voor jou werkt.

  2. Je satelliet abonnement opzeggen?

    Neem dan contact op met onze klantenservice.

  3. Je CANAL+ tv, sport en films & series abonnement opzeggen?

    Opzeggen kan via Mijn Canal Digitaal

    1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
    2. Klik op abonnement beëindigen
    3. Beantwoord de vragen en klik op bevestigen

    Of neem contact op met onze klantenservice.

  4. Wijzigen huidige abonnement?

    Neem dan contact op met onze klantenservice.

Opzeggen bij overlijden

Is een familielid of iemand uit je omgeving overleden? Wij wensen je veel sterkte toe in deze tijd. We kunnen ons voorstellen dat de afhandeling van de zaken van een overledene niet makkelijk is. Daarom helpen wij jou graag met het netjes afwikkelen van het abonnement. Wil je het abonnement van de overledene beëindigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij handelen dit voor je af en bevestigen de beëindiging.


Wil je het abonnement liever overzetten op je eigen naam? Dat kan. Neem dan contact op met onze klantenservice en wij regelen de rest. Wil je (ook) satellietapparatuur overnemen? Dan vragen we je om het smartcard overnameformulier in te vullen.

Opzeggen bij overleden

Op zoek naar iets anders?

Verhuizen

Ga je binnenkort verhuizen of ben je al verhuisd? Geef je nieuwe adres dan zo snel mogelijk aan ons door.

Geef verhuizing door

Contract overnemen

Heb je een contract bij Canal Digitaal en wil je dit op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk bij overlijden en wanneer je je caravan, camper, tuinhuis of woonboot verkoopt.

Contract overnemen

Interactief tv-kijken

Behoud je contract bij Canal Digitaal, maar start direct met interactieve tv.

tv kijken via internet

Heb je nog vragen?

  1. Wanneer kan ik opzeggen en hoe? Heb je een App Only abonnement? Dan kun je opzeggen in de Mijn Canal Digitaal omgeving. Heb je een ander abonnement, neem dan contact op met onze klantenservice of chat met een medewerker.
  2. Mijn contract is nog niet afgelopen en nu? Dan kan je abonnement pas stopgezet worden na je contracteinddatum. Neem voor het beëindigen van je abonnement contact op met onze klantenservice.
  3. Ik kan overstappen naar glas en nu? Dan ben je klaar voor de toekomst! Je interactieve HD-ontvanger of HD-recorder sluit je heel makkelijk aan op het internet. Geniet van alle interactieve voordelen die dit met zich meebrengt.

    Het enige dat je hoeft te doen is een nieuwe internet- en bellenbundel af te sluiten. Dit kan in veel gevallen via ons zusje Online.nl. Je bent al vertrouwd met de kwaliteit van Canal Digitaal en Online.nl kan je dat ook bieden. Wel zo betrouwbaar.

    Wil je dan toch liever interactief tv-kijken via internet? Dan kan dat ook. Bekijk hier ons aanbod.
  4. Wat doe ik na opzegging met mijn apparatuur? Heb je apparatuur in bruikleen. Lees hier alles over het terugsturen van apparatuur.
  5. Waarom ontvang ik nog een nota na opzegging Door de verwerking van de opzegging kan het zijn dat de nota en de incasso de opzegging kruizen. Binnen 6 weken ontvang je automatisch het teveel betaalde bedrag terug op het bij ons bekende rekeningnummer, daar hoef je niets voor te doen.