Jammer dat je ons wilt verlaten

We vinden het jammer dat onze tijd samen gaat stoppen. We werken hard aan het onderhouden en verbeteren van onze dienstverlening. We investeren volop in interactief kijkplezier. Zo zijn onze abonnementen uitgebreid met de TV App. Hiermee kun je bijna overal in Europa televisiekijken op pc, laptop, tablet en smartphone. In en om het huis, maar ook buitenshuis zoals in het park of in de trein.

Abonnement stapje lager

Past jouw huidige televisie-pakket niet zo goed bij je huidige wensen? Wacht dan nog even met opzeggen. Je kunt er ook voor kiezen om over te stappen naar een minder uitgebreid pakket. Op die manier hoef je je abonnement niet op te zeggen en kun je gewoon je favoriete programma’s blijven kijken. Voor slechts € 19,95 per maand heb je al toegang tot wel zeventig kanalen in superieure beeld- en geluidskwaliteit.

Alles opzeggen?

Bel ons op

088-003 85 05
(lokaal tarief)

van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur.

Stapje minder?

Bel ons op

088-003 85 55
(lokaal tarief)

van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur.

Opzeggen bij overlijden

Is een familielid of iemand uit je omgeving overleden? Wij wensen je veel sterkte toe in deze tijd. We kunnen ons voorstellen dat de afhandeling van de zaken van een overledene niet makkelijk is. Daarom helpen wij jou graag met het netjes afwikkelen van het abonnement. Wil je het abonnement van de overledene beëindigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij handelen dit voor je af en bevestigen de beëindiging.

Wil je het abonnement liever op jouw eigen naam zetten? Dat is geen probleem. Vul het smartcard overnameformulier in, dan regelen wij de rest. Bel ons op 088-003 85 55 en de klantenservice helpt je verder.

Op zoek naar iets anders?

Verhuizen

Ga je binnenkort verhuizen of ben je al verhuisd? Geef je nieuwe adres dan zo snel mogelijk aan ons door.

Geef verhuizing door

Contract overnemen

Heb je een contract bij Canal Digitaal en wil je dit op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk bij overlijden en wanneer je je caravan, camper, tuinhuis of woonboot verkoopt.

Contract overnemen

Interactief tv-kijken

Behoud je contract bij Canal Digitaal, maar start direct met interactieve tv.

tv kijken via internet

Heb je nog vragen?

  1. Wanneer kan ik opzeggen en hoe? Opzeggen kan bij een contractvrij abonnement. In je Mijn Canal Digitaal-omgeving kun je zien of je een contract voor onbepaalde tijd hebt. Heb je een contract voor onbepaalde tijd? Dan geldt er 1 maand opzegtermijn. Neem voor het beëindigen van je contract contact op met onze klantenservice via 088-003 85 05.
  2. Mijn contract is nog niet afgelopen en nu? Dan kan je abonnement pas stopgezet worden na je contracteinddatum. Neem voor het beëindigen van je abonnement contact op met onze klantenservice via 088-003 85 05.
  3. Ik kan overstappen naar glas en nu? Dan ben je klaar voor de toekomst! Je interactieve HD-ontvanger of HD-recorder sluit je heel makkelijk aan op het internet. Geniet van alle interactieve voordelen die dit met zich meebrengt.

    Het enige dat je hoeft te doen is een nieuwe internet- en bellenbundel af te sluiten. Dit kan in veel gevallen via ons zusje Online.nl. Je bent al vertrouwd met de kwaliteit van Canal Digitaal en Online.nl kan je dat ook bieden. Wel zo betrouwbaar.

    Wil je dan toch liever interactief tv-kijken via internet? Dan kan dat ook. Bekijk hier ons aanbod.
  4. Wat doe ik na opzegging met mijn apparatuur? Indien jij je apparatuur in bruikleen hebt zal je bericht van ons ontvangen met informatie over het retourneren en een retourdoos.
  5. Waarom ontvang ik nog een nota na opzegging Door de verwerking van de opzegging kan het zijn dat de nota en de incasso de opzegging kruizen. Binnen 6 weken ontvang je automatisch het teveel betaalde bedrag terug op het bij ons bekende rekeningnummer, daar hoef je niets voor te doen.