TV via satelliet Op Vakantie

  1. Wat is Canal Digitaal Op Vakantie? Met Canal Digitaal Op Vakantie tv-pakket kijk je het beste van Nederlandse televisie gewoon live op vakantie. Nieuws, entertainment, series, films, documentaires: je neemt het allemaal mee. Dankzij satelliet heb je in bijna heel Europa een superieur beeld- en geluidssignaal. Zo ben je niet afhankelijk van andermans wankele wifi, haperende streams of vertraagd geluid en hoef je niet bang te zijn voor een hoge telefoonrekening.
  2. Hoe plan ik mijn flex-tegoed in? Plan je kijktegoed-maanden in in Mijn Canal Digitaal.
    1 Log in en ga naar het tabblad Abonnement.
    2 Selecteer het Smartcardnummer waar je Op Vakantie Flex-pakket aan gekoppeld is.
    3 Klik op PLAN JE FLEX en vervolgens op PLAN.
    4 Plan de gewenste maanden in in de agenda. Klik op de eerste dag waarop je tv wilt kijken. Het systeem vult automatisch de daarop volgende 30 dagen in.
    5 Klik op KIES en bevestig met de groene knop BEVESTIG.

    Als het inplannen goed is gegaan, verschijnt de tekst: 'Je vakantieperiodes zijn opgeslagen'.

    Hou er rekening mee dat de verwerking van je kijktegoed minimaal een dag duurt. Plan je kijkmaand(en) daarom minimaal 24 uur voordat je tv wilt gaan kijken in. Wil je alvast ook de volgende vakantiemaand inplannen? Selecteer dan ook daarvoor weer de juiste datum. Je kunt de begindatum van een vakantiemaand nog aanpassen tot de dag vóórdat de vakantiemaand begint.

    Meer informatie.
  3. Wat heb ik nodig om te kijken? Canal Digitaal biedt televisie via de satelliet aan. Om dit te ontvangen heb je een tv-pakket nodig, schotelantenne en een ontvanger met een geïntegreerde smartcard of CI+-module. We bieden een complete, alles-in-één-vakantieset aan.
  4. Kan ik ook opnemen, terugkijken en pauzeren? De interactieve diensten zijn beschikbaar op de meeste zenders. Bekijk onze zenderoverzichten voor meer informatie.
  5. Wat kost het? Klik hier voor de actuele prijzen van onze pakketten:
    - Op Vakantie Basis, abonnement waarmee je van 21 maart tot en met 21 september tv kijkt
    - Op Vakantie Flex 3, met 3 maanden kijktegoed die je zelf in kunt plannen
    - Op Vakantie Flex 6, met 6 maanden kijktegoed.
    Met een flex-pakket zit je niet vast aan een abonnement.
  6. Hoe werkt het bestellen? Kies het tv-pakket. Daarna kies je jouw apparatuur (we bieden een complete, alles-in-één-vakantieset) en kan je bestellen. Je ontvangt het tv-pakket met de apparatuur van jouw keuze binnen 2 werkdagen. In het pakket vind je alle informatie voor een eenvoudige installatie. Ben je niet tevreden? We bieden je 14 dagen niet-goed-geld-teruggarantie.
  7. Hoe installeer ik het? De installatie kan je eenvoudig zelf doen. Gebruik hiervoor de eenvoudige handleiding (PDF) en Instructievideo.
  8. Wat kan ik met de CANAL+ app? Met een Canal Digitaal abonnement heb je gratis toegang tot de CANAL+ app, inclusief films en series!
    Je hebt alleen internet nodig. Download CANAL+ in je Nederlandse appstore.
    . Voor al je mobiele apparaten en smart-tv.
    . Log in met je Mijn Canal Digitaal inloggegevens.
    . Stream onbeperkt awardwinnende films en Europese kwaliteitsseries.
    . Kijk wanneer je wilt. Pauzeer en kijk programma's tot 7 dagen terug.
    . Kijk waar je wilt via internet. Op 2 apparaten tegelijk en in alle EU-landen.
    . Zonder internet kijken met Download to go.
  9. Ik heb nog meer vragen Die beantwoordt onze klantenservice graag! Bel ons op 088-0038555 (lokaal tarief).

TV via satelliet - Thuis

  1. Wat heb ik nodig om Canal Digitaal te kijken? Canal Digitaal biedt televisie aan via de satelliet en internet. Om dit te ontvangen heb je een schotelantenne, een ontvanger met een geïntegreerde smartcard of CI+-module en een tv-abonnement nodig. Uiteraard bieden we ook een handige complete set aan.. Vertel me meer
  2. Heeft Canal Digitaal ook interactieve tv? Ja, dat is beschikbaar als je onze interactieve HD-ontvanger of HD-recorder bestelt. Deze kun je aansluiten op internet. Om optimaal van onze diensten gebruik te maken moet je internetsnelheid minimaal 4 Mb/s zijn. Met een tv-abonnement heb je ook toegang tot de CANAL+ app met interactieve diensten en heel veel films en series.
  3. Op welke zenders zijn de interactieve diensten beschikbaar? De interactieve diensten zijn beschikbaar op de meeste zenders. Bekijk onze zenderoverzichten voor meer informatie.
  4. Hoe installeer ik Canal Digitaal? De installatie kun je eenvoudig zelf doen. Gebruik hiervoor de eenvoudige handleiding (PDF) en onze instructievideo. Kom je er dan toch niet uit neem dan contact op met een van onze installateurs bij jou in de buurt via Verkooppuntenof bestel via onze klantenservice een monteur.
  5. Kan ik Canal Digitaal op meer televisies en apparaten ontvangen? Jazeker! Je kunt ook voor je tweede of derde televisie een abonnement afsluiten. De abonnementskosten hiervan zijn € 9,50 per extra aansluiting per maand. Per aan te sluiten tv-toestel heb je een ontvanger of CI+-module nodig. Je kunt ook de CANAL+ app installeren op je smartphone, tablet of smart-tv. Streamen kan ook in de browser van je laptop.
  6. Kan ik ook in het buitenland gebruikmaken van Canal Digitaal? Dat is mogelijk. Satelliet-tv is niet beperkt tot de landsgrenzen. Je kunt dus overal in Europa kijken naar televisie van Canal Digitaal. Je kunt ook op een buitenlands adres jouw abonnement bij Canal Digitaal registreren en zelfs de apparatuur op een buitenlands adres ontvangen. Vertel me meer
  7. Wat kan ik met de CANAL+ app? Met een Canal Digitaal abonnement heb je gratis toegang tot de CANAL+ app, inclusief films en series!
    Je hebt alleen internet nodig. Download CANAL+ in je Nederlandse appstore.
    . Voor al je mobiele apparaten en smart-tv.
    . Log in met je Mijn Canal Digitaal inloggegevens.
    . Stream onbeperkt awardwinnende films en Europese kwaliteitsseries.
    . Kijk wanneer je wilt. Pauzeer en kijk programma's tot 7 dagen terug.
    . Kijk waar je wilt via internet. Op 2 apparaten tegelijk en in alle EU-landen.
    . Zonder internet kijken met Download to go.

TV via satelliet - Buitenland

  1. Kan ik ook in het buitenland tv-kijken met Canal Digitaal? Dat is zeker mogelijk. Satelliet televisie is niet beperkt tot de landsgrenzen. Je kunt dus overal in Europa kijken naar televisie van Canal Digitaal. Bekijk het volledig overzicht van onze tv- en radiozenders in het buitenland.
  2. Ik heb een huis in het buitenland kan ik hier Canal Digitaal bestellen? Je kunt ook op een buitenlands adres jouw abonnement bij Canal Digitaal registreren en zelfs de apparatuur op buitenlands adres ontvangen. Wil je gebruikmaken van een monteur aan huis? Neem dan contact op met een van onze dealers in het buitenland
  3. Is het mogelijk de apparatuur te versturen naar een buitenlands adres? Als je op een werkdag besteld voor 15.00 uur, wordt je aankoop de volgende dag verzonden. De verzending naar een adres in Nederland is gratis. Een internationale verzending is ook mogelijk. Kijk op Bestellen en retourneren voor de levertijden en tarieven.
  4. Welk abonnement is het meest geschikt voor tv in mijn vakantiehuis? Huur je een vakantiehuis of maak je alleen gedurende het vakantieseizoen (van 21 maart tot 21 september) gebruik van je eigen vakantiehuis? Dan raden we je ons abonnement Op Vakantie Basis aan. In deze periode ontvang je voor €16,95 /mnd bekende Nederlandse radio- en tv-zenders (inclusief regionale zenders). Daarnaast ontvang je meer dan 170 vrij-te-ontvangen tv- en radiozenders. In de periode tussen 21 september en 21 maart zijn alleen de vrij-te-ontvangen tv- en radiozenders beschikbaar.

    Heb je een eigen vakantiehuis en ga je ook in de winter naar dit adres, dan raden wij je Op Vakantie Flex 3 of 6 aan. In bijna heel Europa! En als nieuwe klant kijk je de eerste maand gratis!
    Heb je tv van Canal Digitaal dan heb je automatisch toegang tot de gratis CANAL+ app. Met een internetverbinding en de CANAL+ app kijk je op al je apparaten, wat en wanneer je maar wilt. In de hele EU.
  5. Werkt interactieve tv van Canal Digitaal ook in het buitenland? Ja, onze interactieve diensten zoals Begin Gemist, TV Gemist en het streamen van CANAL+ Films & Series, kan ik het buitenland via internet met de CANAL+ app of onze interactieve ontvangers (M7 MZ-101/MZ-102/MZ-104 en MP-201).
  6. Op welke zenders zijn de interactieve diensten beschikbaar? Bekijk in onze zenderoverzichtenop welke zenders welke interactieve diensten beschikbaar zijn.
  7. Wat heb ik nodig om Canal Digitaal tv te kijken in het buitenland? Om dit te ontvangen heb je een schotelantenne, een ontvanger met een smartcard en een tv-pakket nodig. Uiteraard bieden we naast een complete startersset (inclusief muurbeugel) ook een handige recreatieset aan, inclusief een driepoot voor naast je vakantieadres. Vertel me meer Onze apparatuur is gemakkelijk zelf te installeren. Kom je er zelf niet uit neem dan contact op met onze klantenservice of een van onze dealers in bij jou in de buurt (ook in het buitenland). Meer informatie over onze installatieservice klik hier. Klik hier voor meer informatie over onze dealers in het buitenland.
  8. Wat kan ik met de CANAL+ app? Met een Canal Digitaal abonnement heb je gratis toegang tot de CANAL+ app, inclusief films en series!
    Je hebt alleen internet nodig. Download CANAL+ in je Nederlandse appstore.
    . Voor al je mobiele apparaten en smart-tv.
    . Log in met je Mijn Canal Digitaal inloggegevens.
    . Stream onbeperkt awardwinnende films en Europese kwaliteitsseries.
    . Kijk wanneer je wilt. Pauzeer en kijk programma's tot 7 dagen terug.
    . Kijk waar je wilt via internet. Op 2 apparaten tegelijk en in alle EU-landen.
    . Zonder internet kijken met Download to go.

CANAL+ app

  1. Wat kan ik met de CANAL+ app? Met de CANAL+ app heb je in de hele EU toegang tot je Canal Digitaal tv-abonnement.
    Je hebt alleen internet nodig. Download CANAL+ in je Nederlandse appstore.
    . Voor al je mobiele apparaten en smart-tv.
    . Log in met je Mijn Canal Digitaal inloggegevens.
    . Stream onbeperkt awardwinnende films en Europese kwaliteitsseries.
    . Kijk wanneer je wilt. Pauzeer en kijk programma's tot 7 dagen terug.
    . Kijk waar je wilt via internet. Op 2 apparaten tegelijk en in alle EU-landen.
    . Zonder internet kijken met Download to go.
  2. Ik ben Canal Digitaal-klant. Hoe log ik in? Het enige wat je hoeft te doen is de app downloaden op je mobiele apparaat of smart-tv.
    Let op: download CANAL+ in een Nederlandse appstore.
    Of stream in de browser op je laptop.
    Log in met je Mijn Canal Digitaal inloggegevens.
  3. Hoe kijk ik via de app op mijn smart-tv? Om CANAL+ op je smart-tv te kijken heb je een tv nodig die het gebruik van onze app ondersteunt.

    Zorg dat je de CANAL+ al op je mobiel of tablet hebt geïnstalleerd.
    - Zoek CANAL+ in de appstore van je tv.
    - Installeer de app.
    - Om in te loggen bij CANAL+ en je TV te koppelen verschijnt een QR-code.
    - Ga op je telefoon of tablet naar de CANAL+ app (zorg dat je ingelogd bent).
    - Klik op je profiel (rechts bovenin). Ga in Verbonden apparaten naar TV koppelen met QR-code. Volg de instructies op je tv-scherm.

    Kun je de app niet vinden? Check of jouw smart tv geschikt is voor de CANAL+ app.
  4. Op welke zenders zijn interactieve diensten beschikbaar? Bekijk het zenderoverzicht om te zien op welke zenders je gebruik kunt maken van Pauzeren, TV Gemist, Begin Gemist en Opnemen.

TV via internet: CANAL+

  1. Waarom bieden jullie op CANAL+ niet alle zenders die via Canal Digitaal satelliet verkrijgbaar zijn? De techniek is anders, waardoor je met interactieve tv via internet bijvoorbeeld geen vrij te ontvangen kanalen ontvangt.
  2. Kan ik tv via internet van CANAL+ ook rechtstreeks bij Canal Digitaal bestellen? TV via internet is te bestellen via onze partner Online.nl en andere internetproviders. Kies:
    - CANAL+ TV Standaard, inclusief meer dan 80 tv-zenders en eindeloos streamplezier met Film1 en CANAL+ Films & Series
    - CANAL+ TV Compleet, alles van TV Standaard inclusief ESPN Compleet (4 zenders) en Opnemen in de cloud.
    Doe de postcodecheck bij een van de internetproviders en ontdek welk internet & tv-aanbod er op jouw adres beschikbaar is.
  3. Welke interactieve functies krijg ik bij tv via internet van CANAL+? Live tv pauzeren, opnemen en terugkijken met Begin Gemist (start je programma vanaf het begin) en TV Gemist (tot 7 dagen). Deze opties verschillen per zender. Je hebt bovendien standaard toegang tot de CANAL+ app en alle films en series van onze streamingdienst CANAL+.
    Bekijk onze zenderoverzichten voor meer informatie.
  4. Welke zenders biedt tv via internet van CANAL+? Bekijk hier het zenderaanbod.
  5. Hoeveel programma’s kan je tegelijk opnemen en hoelang blijven deze bewaard met tv via internet van Canal Digitaal? Opnemen kan met een abonnement op TV Compleet: één programma, meerdere programma's tegelijk of elke aflevering van een serie. Opnames bewaren we 3 maanden (90 dagen) in de cloud. Bekijk hier op welke zenders de functie opnemen mogelijk is.
  6. Hoe kan ik interactief kijken op mijn verschillende apparaten? Sluit je HD-ontvanger met een internetkabel aan op je modem. Je vindt vervolgens alle opties op de afstandsbediening van de tv-ontvanger.
    Liever kijken op je smartphone of tablet? Download de CANAL+ app in de Google Play Store of iOS App Store. Inloggen doe je met je Canal Digitaal inloggegevens.
    De app krijg je gratis bij je tv-abonnement. Op je laptop kijken? Ga in je browser naar tv kijken, log in en geniet van het beste van Nederlandse tv.
    Liever kijken op je smart-tv? Check de appstore van je tv. Zorg dat de app op je smartphone of tablet staat en log eenvoudig in met de QR-code.

Dit vinden onze fans van ons

Zo beoordelen klanten van Canal Digitaal ons product en onze service