Opnieuw uitrichten
Richt je je schotel zelf opnieuw uit? Dan hebben we handige tips die je helpen. Zo heb je altijd het beste beeld.
Schotel uitrichtenHeb je geen beeld omdat je de smartcard of ontvanger een tijd niet hebt gebruikt? Dan kun je de smartcard gemakkelijk zelf heractiveren.
Heb je na één uur nog geen beeld? Volg dan de volgende stappen:
Als je een nieuwe smartcard of ontvanger hebt gekocht, dan kun je deze zelf registreren via deze pagina. Doe dit als je een nieuw hoofdabonnement wilt afsluiten.
Heb je al een abonnement, en wil je een nieuwe smartcard of ontvanger registreren voor een tweede of derde kijkpunt? Log dan in op je Mijn Canal Digitaal.
Richt je je schotel zelf opnieuw uit? Dan hebben we handige tips die je helpen. Zo heb je altijd het beste beeld.
Schotel uitrichtenMet je Canal Digitaal abonnement maak je gratis gebruik van de Canal Digitaal TV App. Zo kijk je overal waar je bent op je computer, laptop, tablet of Smart-tv.
TV App installerenGeen idee wat je moet kiezen? Gelukkig hebben we onze tv-specialisten paraat, zij zoeken iedere week het beste van de Nederlandse tv bij elkaar.
Deze week op tv